søndag 21. februar 2010

Vinterferie!

Nå er det vinterferie, og mann og ett barn er i Trøndelag! Da kan jeg jo benytte sjansen til å lage kort til min kjære, som straks fyller år. Det er første gang han får hjemmelaget kort...Da måtte det jo være litt hjerter ti mannen i mitt liv! :)
Her har jeg brukt ark fra Panduro, blomster fra Bikuben, bling fra Kuttut, og Martha Stewart hjertepunch.
Hjertene på kortet har jeg stanset ut med Epic Six.
Bak. Masse hjerter, masse "LOVE"! Tenker han blir glad! :)
Igår ringte Janne, hun var "plutselig" på vei til Bikuben! Hyggelig at vi sier ifra til hverandre, alltids noe vi kan kjøpe med, som den andre trenger. Det ble litt papp, og blomster på meg!
Senere på kvelden delte vi litt vin, og jeg fikk ett hyggelig kort, og Freia påskeegg!
God ferie alle sammen!

5 kommentarer:

  1. Dette var knallfint, Ida !! Likte veldig godt fargene og oppsettet ditt. Blomsterpynten er nydelig, kjempekoselig med hjertene! Tipper han blir veldig glad for dette :o)
    Ha en fin vinterferie :o)

    Klem, Gry-Heidi

    SvarSlett
  2. Kjempefint kort til "Jånni"!Takk for i går,det var veldig artig!
    klem,Janne

    SvarSlett
  3. Helt utrolig flott kort til din kjære!! Koselig å kunne gi bort et hjemmelaget kort som er laget med omtanke og kjærlighet!!
    Koselig og flott kort som du har fått fra Janne:-)
    Klem Mette

    SvarSlett
  4. Har noe til deg i bloggen.
    God klem

    SvarSlett
  5. Så nydelig et kort, er vel en som blir fornøyd med dette;0)

    SvarSlett