tirsdag 6. september 2011

Litt sånn clean and simple guttekort!:)

Åh, jeg elsker denne serien fra Maja!

Laget et helt enkelt gutte kort på et koselig treff hos Knerten for en tid tilbake. Den fine punchen fikk jeg låne av Gro.

Helt enkelt, også inni.

Samme bak.

Nå har jeg fikset litt på kjøkkenet. Ny spisegruppe, og litt nytt på veggen. Lurer på om jeg skal vise dere en dag, høre hva dere synes, hylla som skal henges opp er iksom ikke HELT i stil med resten...

Ha en fin tirsdag under paraplyen!:)

11 kommentarer:

  1. Kjempefint! Så flotte farger og papirer. :)

    SvarSlett
  2. Det ble kjempeflott dette kortet, Ida. De papirene er bare så flotte (og snart MÅ jeg begynne å bruke de jeg fikk selv..)

    SvarSlett
  3. Herlig guttekort. Fine farger og flotte papirer. Ikke så mye pynt som skal til da. Tøft!!

    Klem, Trine :)

    SvarSlett
  4. Herlig gutte kort :-) Venter spentpå å se kjøkkenet ;-) Ha en flott kveld :-)

    SvarSlett
  5. Kjempefint kort. Det er pent, rett og slett. Vil gjerne se din nye spisekrok, ja! Det er spennende hvordan andre velger å gjøre ting.

    SvarSlett
  6. Kjempefint kort! Clean and simple er vanskelig synes jeg, men dette ble nydelig. Fint med tagen foran!
    Det er morsomt å se interiør bilder, så kom igjen ;-)
    Klem, Marianne.

    SvarSlett
  7. Enkelt og kjempeflott, gleder meg til å se kjøkkenet ditt:)
    Klem Sissel

    SvarSlett
  8. Dette var stilig og delikat:)

    SvarSlett
  9. Så stilig guttekort! Papirene er virkelig lekre. C&S er fint syns jeg, da kommer alle detaljene bedre frem :)
    Hvis du har lyst til å ta en titt så har jeg et innlegg i dag med materialer fra candyen :)

    SvarSlett
  10. Appreciating the commitment you put into your website and in depth information you provide. It's good to come across a blog every once in a while that isn't the same outdated rehashed material. Excellent read! I've saved your site and I'm including your RSS feeds to my Google account.

    SvarSlett