mandag 28. mai 2012

2 kjappiskort!:))

Når man har 3 gutter i huset, hender det jo stadig at de blir bedt i bursdag.
Mengder av forseggjorte guttekort har jeg ikke, så det blir ofte kjappiskort i siste liten!:))
Her kommer 2:


Her er Edvin ute på tokt, kjempefin til piratbursdag!:))
Det ble et posekort, akkuratt nok plass til en liten legopakke.



Det neste kortet er skikkelig clean and simple, bare laget an kraftkartong og stempel.


Forside


Inni


Baksiden.

Da var en fantastisk pinsehelg over. Vi har kost oss masse med sol, grilling, besøk,  bading og klubbløp i motocross.
Herlig!:))





7 kommentarer:

  1. To kule kjappiskort! Herlig farga Edwin på det øverste. Og så stilig det ble med kraftbokstaver oppå kartongen. Den idèen må jeg låne en gang :)
    Klem

    SvarSlett
  2. Superläckra kort!! Edwin är ju såååå söt!!
    Kram
    Linda

    SvarSlett
  3. Er det virkelig mulig å få et kraftkort til å være så enkelt og så innmari kult?!? Noe så stilig til gutt er det lenge siden jeg har sett! Wow altså!

    Håper du har hatt en flott pinse!
    Klem Kari

    SvarSlett
  4. Flotte kort Ida. Man trenger absolutt noen guttekort av og til...
    Gleder meg også til å treffe dere til helgen.

    Klem :o)

    SvarSlett
  5. Så flotte guttekort, kan ikke akkurat se at de er lagd i full fart.
    Klem Sissel

    SvarSlett
  6. Hei Ida! :) Tusen takk for nok en koselig kommentar i min blogg! Du gjør meg så glad og inspirert med dine søte ord!

    Beklager at jeg ikke har svart før. Jeg får ikke lenger alle mailene om at jeg har nye kommentarer... Har du vært borti det?

    Det kortet er laget av en vanlig "posekortpose"! Bare brettet 3 ganger, så det er ganske så lite ;)

    Så fantastiske kort du lager, kjenner jeg får vondt i magen når dette er et "kjappiskort"! Du er skikkelig flink!

    Klem fra meg

    SvarSlett