onsdag 26. september 2012

Kort og elg!:))

Nytt bursdagskort herfra idag. Jammen minker det i esken min, så nå er det på tide å stå på!
For ikke og snakke om julekortene...






Nå er elgjakta igang, og trønderen som er borte til uti neste uke, sørger for kjøtt i fryseren!:))
Dette setter jeg selvfølgelig pris på, også fordi det har blitt en tradisjon å ha 
"Elg-Scrapp" hjemme hos meg!:))
Nå gleder jeg meg masse til søndag, når 9 damer inntar stua med papir og blonder!;))
Samtidig med scrappingen, tygger vi litt på en elg fra ifjor, med tilbehør.

Gleder meg!:))









4 kommentarer:

  1. Nydelig kort Ida.
    Og så lenge elgen er i gryta, er jeg strålende fornøyd. For jeg har IKKE lyst til å møte en på veien ut på landet... hihi ;o)

    Klem til vi sees. Gleder meg masse :o)

    SvarSlett
  2. Så lekkert kort du har laget! Mange lekre detaljer og et flott malt motiv :) Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min. Det setter jeg stor pris på :) Klem Carina

    SvarSlett
  3. Kjempefint farget motiv! Det blir så fint å bruke kraftkartong, og du har mikset det så fint med matchende blomster og stæsh :)
    Klem, Jorunn

    SvarSlett
  4. Dette kortet var aldeles nydelig !!
    Blir så imponert over dere som fargelegger hår så flott.
    Syns det er så vanskelig. Du har fargelagt helt nydelig.

    Klem,Kjersti

    SvarSlett