tirsdag 13. november 2012

Så stas det er !:))

I morgen skal jeg i visitt til Amanda. Jeg gleder meg stort til å snuse, klemme, bære og skifte på denne nydelige lille jenta!:))
Hun skal selvfølgelig få en gave og et kort, laget på mal av Maya Stenshagen.
Trippel lommekort, papirer fra Maja Design.

***

***

***
Håper dere har en fin uke.
Min har startet med juleforberedelser, 15 av ca 29 julegaver er i hus, ferdig pakket i dag!:))
Da mangler bare resten, pluss minst 10 julekort til...

Klem.

4 kommentarer:

  1. Nydeig baby kort :-) Helgen min besto av snusing, klemming, bæring og skiftig ;-) Stor stas med disse små :-) Kos deg masse med den lille :-)

    SvarSlett
  2. Lekkert babykort, den bretten er bar så fin :)
    Kjempefine tekster du har brukt også.
    Julegaver ???
    Så langt har jeg ikke tenkt en gang, men de kommer nok i hus dette året også.
    Klem Sissel

    SvarSlett
  3. Nydelig kort Ida. Og med verdens fineste Majapapir! Må opp og grave i papirskuffen min og se om jeg finner igjen dette.
    Nå er desserten i boks, og jeg er klar for i morgen :) Vi sees!
    Klem

    SvarSlett
  4. Thanks for revealing your ideas on this blog. Furthermore, a misconception regarding the financial institutions intentions any time talking about property foreclosure is that the lender will not take my payments. There is a certain quantity of time the bank is going to take payments every now and then. If you are also deep in the hole, they are going to commonly demand that you pay the payment completely. However, that doesn't mean that they will not take any sort of payments at all. In the event you and the lender can find a way to work one thing out, the particular foreclosure method may stop. However, in the event you continue to pass up payments wih the new program, the property foreclosure process can pick up where it left off.

    SvarSlett