fredag 1. mars 2013

Gjeste designer er stas!:))

Jeg fikk en forespørsel om å stille som  som gjestedesigner for Promarker Norge, og det tar jeg som en ære.Jeg koser meg masse med tusjene mine, og har fått lov til å lage en fargeutfordring til dere i bloggen. Så bli med!:))

Jeg har laget et posekort, med en rund tag i lomma foran. Ideen til posekortet, fant jeg i siste utgave av Ett Trykk.
Motivet er fra Magnolia, og papirene fra Maja design.

***

Jeg har brukt en tag fra Tim Holtz oppi posen.

***

Tagen, med tekst fra Kort og Godt.


Fargene jeg har brukt på motivet, finner du i Promarker Norge
Ta en tur inn og bli med på utfordringen!:))

Ikveld skal mannen og yngste sønn kjøres til Gardermoen, og tilbringe helgen hos svigers i Trøndelag. Uvant med bare 3 i huset i helgen, men også litt godt!:))
Vi skal nok få tida til å gå, det blir ommøblering i stua (moro!), skirenn for mellomste, og jentekos m vin lørdag, kino og ny tur til Gardermoen søndag.

God helg!:))
Klem.

6 kommentarer:

  1. Så nydelig posekort du har laget her. Likte veldig godt fargene og pynten.
    Har et lite spørsmål i samme slengen; Hva heter den punchen du har brukt på toppen av kortet?
    Ønsker deg en fantastisk helg.
    Klem, Jeanett

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! Ja, er ikke den søt? Den er fra EQ Sucsess.

      Slett
  2. Gratulerer med GD-jobb! Brunt og lilla ble en flott fargekombinasjon. Nydelig blonde :)
    Klem, Jorunn

    SvarSlett
  3. So very beautiful.....outstanding coloring and gorgeous details! Love the lace!

    SvarSlett
  4. Nydelig, så lekre farger og jeg elsker bruken av dies. Flott med blonder, blomster og sløyfer. :)

    Klem, Anne.

    SvarSlett
  5. Gjeste DT er stas, ja:-) Grattis..velfortjent Ida, du fargelegger såå fint!!
    Posekortet ditt ble bare nyydelig!!

    God helg! KLem Laila.

    SvarSlett