tirsdag 27. august 2013

En stor DT nyhet!:))

Idag kan jeg slippe den store nyheten om at jeg har sagt ja til å være DT medlem i den nye utfordringsbloggen My Besties Norge!:))
Det er en stor ære og glede. Disse søte stemplene tegnet av Sherri Baldy
er nydelige og morsomme å fargelegge. Idag blir jeg presentert i My Besties Norge bloggen, og håper du har lyst å ta en tur innom. Delta gjerne på den supre blogcandyen som går fram til første utfordring som starter 1.9.2013. Her kan du vinne supre premier, disse nydelige stemplene b.l.a.
Jeg gleder meg, og håper du blir med oss!:))


Ønsker dere en fin dag!:))
Klem.




9 kommentarer:

  1. Gratulerer med DT jobben :-) Heldige er di som har fått deg med seg på laget :-)

    SvarSlett
  2. Ja dette blir spennende:)
    Disse stemplene er så søte.
    Ha en fin kveld, klem:)

    SvarSlett
  3. Gratulerer så masse med dt-jobben.
    Heldige er de som har fått deg med på laget.
    Klem, Merete

    SvarSlett
  4. Gratulerer med DT-plassen. Den fortjener du. Gleder meg til å følge med.
    Håper du har hatt en fin sommer. Veldig synd med forrige helg (Aurskog.treffet), men du kommer vel på Ski-treffet.

    Klem :o)

    SvarSlett
  5. Gratulerer:-)) Dette blir spennende.

    SvarSlett
  6. Gratulerer så mye, Ida. :) Herlige trykk, og du lager så fine kort at de er heldige som har fått deg med på laget! :)
    Gleder meg til oktober, det er utrolig hvor fort tiden går.... :)

    SvarSlett
  7. Gratulerer, gleder meg masse til og se på alt det flotte du lager :) Du er en fantastisk tusjer <3

    SvarSlett
  8. Gratuler og gleder meg til å følge deg der, klem bente:)

    SvarSlett
  9. Thanks for your useful post. Over time, I have come to understand that the symptoms of mesothelioma are caused by this build up of fluid between lining in the lung and the chest cavity. The ailment may start from the chest spot and pass on to other body parts. Other symptoms of pleural mesothelioma include fat reduction, severe deep breathing trouble, vomiting, difficulty ingesting, and irritation of the face and neck areas. It really should be noted that some people having the disease will not experience almost any serious indicators at all.

    SvarSlett