tirsdag 29. mars 2011

Ikke nok tid!

Litt lite tid, og litt tørke. Trasig kombinasjon...men her er ett nytt kort til konfirmanten!:)
Her har jeg brukt de nye papirene fra 3ndypapir, de er så flotte på begge sider.
Jeg har blonde, perler, blomster og gammel bokside som passer godt til vintage stil.


Det rutete rosa båndet er fra Tilda, Panduro. Jeg har også brukt MS bordpunch, og sommerfugler fra KarenMari klippeark.


Motivet er fra Steffens, Hobby Norge. Utrolig flott bilde, super søt!:)


Sånn ser kortet ut inni. Bak teksten fra Stempelglede, har jeg stanset ut sirkler fra en gammel salmebok.

Her sees hele kortet. Burde virkelig lære meg fotoshop...

En viktig ting å si til slutt:
Dette kortet fikk jeg inspirasjon til å lage ved å se i bloggen til Anne Marte.
Hun er en ener i vintage! Så ta en titt på

Ha en fin uke!

9 kommentarer:

  1. Hei Ida! Tusen takk for en utrolig koselig kommentar fra deg i dag, ble helt rørt av dine oppmuntrende ord! Så hyggelig at du fant inspirasjon i min blogg, det ga meg lyst til å sette meg ved scrappebordet mitt i dag :)
    Ha en deilig dag! Gode tanker og klem fra Marte

    SvarSlett
  2. Helt nydelig alt sammen :-) Flink du Ida :-) Ha en flott dag :-)

    SvarSlett
  3. Hæ, er det meningen at man skal produsere noe og i tillegg blogge det? Begynner å bli en stund siden sist jeg gjorde det gitt... Og lettere blir det ikke når det er så deilig vær ute! Til fredan kanskje..?
    Nydelig kort du har laget!
    Klem

    SvarSlett
  4. Nydelig kort! Så mange fine tekst stempler og koselig bilde!! Lekkert mønster ark!!

    Ha en fin kveld! Sees på fredag:-)
    Klem Laila.

    SvarSlett
  5. Flott kort, Ida, nydelige ark og veldig flott gjennomført ! Du er flink når du først setter deg ned, da :-) Sees vi på fredda'n ?

    SvarSlett
  6. Nydelig Ida, lekre duse farger, Tildabåndet var prikken over i`en.
    Og det der med tid er en skikkelig utfordring.
    Klem Sissel

    SvarSlett
  7. Heisan. Så utrolig nydelig kort. Alt passer så veldig godt sammen.
    Du fikser dette så utrolig bra, at jeg har lyst til å utfordre deg til å delta på Sukkersøtt sin utfordring som blir lagt ut i morgen :o)
    Skal dere til Skedsmo i morgen? I tilfellet sees vi der :o)

    SvarSlett
  8. Nydelig kort!! Samstemt og flott. Ha en fin helg. Klem

    SvarSlett