tirsdag 10. september 2013

Tilda i høstfarger!:)) Og aldri lei...

Dette kortet med Tilda, laget jeg på Aurskogtreffet for 3 uker siden. De hadde noen skisse oppgaver til oss, og en skisse er flott når du sliter med å komme igang!:))




Jeg blir aldri lei, men kanskje lurt å prøve noe annet...
 I fare for å gjenta meg selv: papirer ifra Maja design.

Tilda er fargelagt med Copics.


Baksiden, med høstblader.


Jeg sender kortet til Hjerteboden, der ønsker de å se brunt og oransje, som passet bra til dette kortet!:))

Hyggelig hvis du legger igjen spor etter deg, ha en flott tirsdag!:))
Klem.

11 kommentarer:

  1. All of these scraps are looking mind blowing thanks for the sharing and just keep up the good work.

    beautiful villas Italy

    SvarSlett
  2. Hærlig høstkort med fine detaljer og et flott fargelagt motiv:)
    Ønsker deg en fin tirsdag:)
    Clemzy Karin D

    SvarSlett
  3. Så flott kort med ei nydelig fargelagt Tilda.
    Klem, Merete

    SvarSlett
  4. Så sött kort och härliga färger.
    Kram Ulla

    SvarSlett
  5. Nydelig kort i flotte høst farger.

    SvarSlett
  6. Det var veldig koselig å snakke med deg på Aurskogtreffet.. og nå fikk jeg se at det var deg som hadde laget noen av de kortene jeg kikket ekstra på også. Så mange flotte og forseggjorte ting du lager. Jeg er imponert.

    SvarSlett
  7. Nydelig kort!
    Lekkert fargelagt motiv:)
    Klem, Heidi:)

    SvarSlett
  8. Lekkert, nydelig pyntet, den vimpelrekka må kjøpes, den pynter så fint opp.
    Klem Sissel

    SvarSlett
  9. Blir aldri lei Maja ark:-)....og kortet ditt ble lekkert Ida!!! Me like:-)

    Klem Laila.

    SvarSlett
  10. Så nydelig kort du har laget. Flott fargelagt og herlig oppsett. Tusen takk for at du deltar i Hjertebodens utfordring denne måneden.
    Klem, Audhild

    SvarSlett
  11. great issues altogether, you just won a {logo new|a new} reader. What may you suggest in regards to your post that you made a few days ago? Any sure?

    SvarSlett