torsdag 22. desember 2011

Gledelig jul til alle sammen!:)


Nå er det flott å sitte å se ut på snøen som daler ned. Ribba er krydret, og ligger i kjøleskapet, huset er nesten ferdig vasket, maten og pakkene er i hus. Julemusikk og spente gutter som gleder seg til å pynte treet i kveld.
Vi har tent 4 adventlys, så nå kan julekvelden snart komme!:)

Mimosa har også tent de fire røde lysene sine.



Papirene er fra Maja design, og den fine snøkrystall knappen kjøpte jeg på Bikuben igår!:))
Åh, der er det mye jeg ønsker meg til jul...
Med dette håper jeg at alle der ute får en fredfull og hyggelig jul med familie og venner!:)

Gledelig jul!

7 kommentarer:

  1. Nydelig kort Ida.
    Så deilig at dere er så på tur til jul og bare kan kose dere. Blir sliten bare av å høre om alt alle skulle ha gjort og hvor travelt folk har det jeg.
    Kan tenke meg det var mange julegave-ønsker på Bikuben ja, er så mye fint der.
    God jul til deg og dine.

    SvarSlett
  2. GOD JUL til deg også Ida. Her er jeg også snart ferdig med husvasken, pynting av treet tar vi også ikveld - så sier jeg meg klar for i år.

    Mange klemmer til deg :o)

    SvarSlett
  3. Jeg trengte litt mer papir etter at du dro, så da spiste jeg en risbolle til...angrer nå. Kortet er kjempefint, og lekkert farget Mimosa. God jul!
    Klem,Janne

    SvarSlett
  4. Å, så innmari nydelig kort, Ida ! Jeg elsker papiret du har brukt og Mimosastemplet er så flott, og fint fargelagt.
    Så deilig med alt som er gjort, i år gleder jeg meg til ikke å være vertinne, men heller gjest hos svigers - jee :-)
    Ønsker deg og dine en riktig god og fredfylt jul !
    Klem T.

    SvarSlett
  5. Er det ikke deilig å slippe stress de siste dagene? :-) Her kan jula også komme :-) Tusen takk for det nydelige julekortet :-) Det står å pynter opp pianoet mitt sammen med koselige kort fra Janne og Yvonne :-) Så nydelig dette Mimosa julekortet er. Flnk du Ida :-) Ønsker deg en flott julefeiring :-) Sees på treff utpå nyåret ;-) Klem

    SvarSlett
  6. Lyder rigtig hyggeligt. Flot kort.
    Glædelig jul og godt nytår.

    SvarSlett
  7. Åhh så herlig tidlig du var ferdig, det var min plan også i år, men det skar seg bittelitt. Uansett, alt ble da ferdig til slutt og nå nytes julen i fulle drag.
    Nydelig kort med Mimosa og Maja-ark, bedre kan det ikke bli.
    Ønsker deg og dine ei riktig god jul.
    Juleklem fra Sissel

    SvarSlett