fredag 30. desember 2011

Vertinnegave i juledrakt!:))

Igår var vi innvitert til venner på juleselskap. Da er det alltid hyggelig å ha med en liten vertinnegave. Så i tillegg til en flaske vin, pyntet jeg en sjokoladeeske.


De nyeste julearkene fra Maja Design er så koselige å bruke.


Jeg har brukt litt blonde, bølgepapp, osteklut, blomster, perler og snøkrystaller. Igrunn alle de tingene jeg liker best!:))


Da er det ikke mye igjen av romjula. Bladene på julestjerna ramler av, og juletreet drysser...
Men vi prøver å klamre oss til julefølelsen en liten stund til. I morgen skal finklærne på for siste gang, når vi skal feire det nye året!:))
1. nyttårsdag blir det servert lutefisk hos oss, men etter DET er nok julen over for denne gang.

Ha en fin dag!
Klem.

6 kommentarer:

  1. Så hyggelig vertinnegave du har laget her, Ida :-)
    Ønsker deg en fin nyttårshelg !
    Klem
    Turid

    SvarSlett
  2. Så fin sjokoladeeske, den ble nok vertinnen glad for tenker jeg. Som sagt før, du er så flink til å bruke blonder og sløyfer og det er så fint!

    Takk for hyggelig hilsen. Har koset meg og slappet av og det håper jeg dere har gjort også. :-)

    Godt nytt år til deg og gutta.

    Klem

    SvarSlett
  3. Esken ble kjempefin! Herlig å kunne bruke fine julepapirer, også i romjulen! tusen takk for deilig lunsj i går!Snart blir det fargedag!
    Klem,Janne

    SvarSlett
  4. Det var en herlig eske med sjokolade, nydelig pyntet med alt jeg også liker veldig godt :)
    Ønsker dere et godt nytt år.
    Klem Sissel

    SvarSlett
  5. Hey there just wanted to give you a quick heads up. The text in your content seem to be running off the screen in Ie. I'm not sure if this is a format issue or something to do with web browser compatibility but I thought I'd post to let you know. The layout look great though! Hope you get the problem solved soon. Many thanks

    SvarSlett