lørdag 31. desember 2011

Godt nytt år!:))

Da er min andre vinter som blogger og kortscrapper over. Dette gir så masse gleder, at jeg tror jammen det blir en sessong til!;)) Hi hi!

Her kommer et Godt Nytt År posekort på tampen av 2011!


Tilda er farget med Promarkers, og omgir seg med papirer fra Maja og Pion, kakeserviett, blonder, blomster, tag, stjerner, og en del stickles Star dust!:)

Hele posen. Denne sender jeg inn til Scrappekammeret.


Ikke lett å finne "nyttårspynt" i mine skuffer, men litt glitter og noen stjerner setter litt stemning alikevell!
Var moro å bruke denne Tildaen igjen, er altfor lenge siden sist!:))


Da gjenstår det bare å takke for iår, alle hyggelige kommentarer jeg har fått, og all inspirasjon det gir meg å titte inn til deg!:))

GODT NYTT ÅR!

10 kommentarer:

  1. Rigtig flot.
    Godt nytår. Tak for inspirationen i året der er gået. :-)

    SvarSlett
  2. Kjempestilig :) Lekkert pyntet pose, flott bruk av puncher og stempelet var nydelig :)

    Takk for et flott bidrag til Scrappekammeret

    SvarSlett
  3. Nydelig pyntet nyttårspose.
    Godt nytt år til deg og dine :)
    Klem Sissel

    SvarSlett
  4. Lekkert nyttårs kort! :-) Ønsker deg ett riktig godt nytt år :-)

    SvarSlett
  5. Så nydelig kort. Alt du tar i blir nydelig! Godt at det blir et år til med blogging da! Du tar et år av ganger her, skjønner jeg...
    Så treffes vi vel snart, blir godt med et treff igjen.
    Ønsker deg et godt nytt år.
    Klem fra Hege

    SvarSlett
  6. Tilda er vakker... og et nydelig nyttårskort!
    Gått nyttår til deg også, håper vi treffes snart på treff!

    Takk for at du deltar hos scrappekammeret.
    klem
    Angella

    SvarSlett
  7. Godt nyttår Ida! Nydelig pyntet posekort, med masse lekre detaljer! I år skal jeg bli flink til å lage posekort, basta! Det har jeg nemlig bestemt meg for :)
    Klar for treff til fredag du og eller? Gleder meg skikkelig jeg :)
    Vi sees!
    Klem

    SvarSlett
  8. Dette er så lekkert altså! Jeg kan ikke studere det nok.

    Godt nyttår!

    SvarSlett
  9. Godt nyttår :-) Nydelig posekort, med Tilda klar for nyttårsfest!

    SvarSlett
  10. I have observed that in the world today, video games include the latest fad with children of all ages. Periodically it may be extremely hard to drag young kids away from the games. If you want the best of both worlds, there are several educational activities for kids. Good post.

    SvarSlett