onsdag 28. desember 2011

Nok er nok!

Forstatt god jul, jeg håper dere har fine dager!:))
Det har vi her hos oss også, men nå er det på tide og gjøre noe med en ting som vi surrer med i desember hvert år. Nok er nok!
Lista med julegaver fra ifjor, og adresselista til de vi sender kort til, har en lei tendens til å "bli borte!"
Det er en kjekk ting å vite hva de fikk i gave ifjor, så de ikke får det samme iår! Og de fleste har samme adresse en stund. Nå samler vi dette i
Jule Boka!:))


Jeg kjøpte en notis bok på Rema, med stive permer. Nå er den pyntet opp med papirer fra Pion.


Sånn ble boka, og nå skal det bli orden i sakene!:))


Synes det ble penest når jeg brettet papiret rundt permen. Med dobbeltsidig tape sitter det nok en stund.


Selv om det ikke er veldig praktisk i bokhylla, MÅ jeg pynte litt!:))

Da er det bare og krysse fingra for at ikke boka blir lagt et "lurt" sted når jula er over;)

Fortsatt god jul!
Klem

10 kommentarer:

  1. Åhh, den var smart og lekker. Kjempefint pyntet også. Liker så godt de søte små julevottene, har prøvd å finne dem, men ikke lykkes så langt. Kan du huske hvor du har kjøpt dine?
    Fortsatt god jul.
    Klem Sissel

    SvarSlett
  2. Fiiin! Jeg skal snart prøve meg på noe liknende. Blir stas!

    SvarSlett
  3. Hadde en sånn bok i noen år. Ikke så fin som denne, da, men den fungerte - helt til den begynte å bli brukt til andre ting . . . . . fordi det var den som var "nærmest"

    Ønsker det et Godt Nyttår. Klem :o)

    SvarSlett
  4. Skikkelig fin bok du har laget.
    Sånne bøker er et "must".....har hatt veldig god bruk for min,iallefall når jeg noen ganger begynner med julegavene litt tidlig..(aug./sept)
    for da husker jeg jo ikke det i desember,tji hi.
    Skriver ned bursdaggaver også jeg da...;o)
    Fortsatt god romjul!
    Kjersti

    SvarSlett
  5. Genialt! Jeg skal rett og slett adoptere den ideen. Løsbladsystemet mitt virker nemlig ikke!

    Fortsatt god romjul til deg og gutta dine!

    SvarSlett
  6. For en genistrek.
    Denne adopterer jeg også. Med en eneste gang....
    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  7. Dette var en virkelig god idé Ida! :) Bleier å ha listen fra året før på datan og så se på den når neste års gaver skal kjøpes....men jeg har bare et år til bake. en slik bok kan jo romme mange år! god idé! Også de adressene da...er en jakt vært år! ;) Boka ble nydelig også med lekkert papir og koselig julepynt! :) Klem

    SvarSlett
  8. Koselig med en julebok der alt kan skrives opp år for år!

    SvarSlett
  9. Veldig smart, og nydelig bok :)

    SvarSlett