mandag 7. november 2011

2 nye julekort, og vår Tilda!:)

Jeg må virkelig få takke alle som er på besøk og tar seg tid til å kommentere det jeg lager her i bloggen. Det setter jeg virkelig pris på! <3

Her er 2 enkle julekort, med papirer fra Vibeke Spigseth,
de er fra ifjor.

Liker så godt disse papirene, krever lite pynt!:)

Edvin er spent på pakken sin...

Tilda på et kort med restepapir fra det forrige.

Tekst fra NNS.

Enkel bakside.

Her er vår vakre lille Tilda!:) Hun er nå syv uker, født i vår katt`s andre kull.
Hun har fire søsken som snart flytter. Både til Oslo, Hønefoss og Nes.
Godt å tenke på at alle har nye gode hjem!:)

Da blir det sterilisering på mor denne uka, hun har jammen gjort sitt!:)

Ha en fin uke!
Klem.

7 kommentarer:

  1. Så søt den lille pusen er. Tipper Patrick er enda søtere ;o) Skulle så gjerne, men får jo bare satse på at han får et godt hjem, den lille søtingen "min"
    ... Og så var kortene veldig flotte også, da...

    Klem :o)

    SvarSlett
  2. Nydelige kort Ida og for en søt liten Tilda-pus. Så stor hun er blitt. Godt å høre at dere har fått skaffet gode hjem til de alle! :-)

    SvarSlett
  3. Kjempeflotte kort, og ei nydelig kattepus:)
    Klemmer fra Merete

    SvarSlett
  4. Disse Magnolia kortene dine er bare helt nydelige :-) Nå kom jeg på att jeg har dette "god jul" papiret :-)...må se å få klippet litt i det snart ;-) Lille Tilda er helt nydelig :-)Fint att du har funnet hjem til dem alle sammen.Ha en fin kveld :-)

    SvarSlett
  5. To utrolig flotte julekort! Nydelige ark og knall bra fargelagte motiv.

    Klem fra Nina.

    SvarSlett
  6. I am really loving the theme/design of your website. Do you ever run into any internet browser compatibility problems? A small number of my blog visitors have complained about my website not operating correctly in Explorer but looks great in Safari. Do you have any ideas to help fix this issue?

    SvarSlett