tirsdag 1. november 2011

Tjuvstart på november...

Jeg har tjuvstartet produksjonen av julekortene for november. Det er faktisk på tide å få opp farta, fremdeles har jeg 10 kort igjen å lage før jul!:)
Disse sender jeg til Hjertebodens juleblogg:
Kort nr. 1

Et kort med motiv fra Magnolia, og papirer fre Papirdesign.

Veldig julefarger!:)

Innside med tekst fra NSS.
Kort nr. 2
Englekort med papirer fra Pion.

Innsiden.

Kort nr. 3 er helt enkelt, her også motiv og papirer fra Pion.
Endel av våre julekort skal sendes i posten, og da blir de litt enklere i utformingen.
Passer liksom bedre i en konvolutt!:)

Takk for alle hyggelige kommentarer, jeg synes det er så herlig å høre fra dere!:)

Ha en fortsatt fin uke!
Klem.

10 kommentarer:

  1. Off, at enkelte skal være så innmari effektive ass! 10 kort igjen!?! Har laget fire jeg... Tør ikke engang tenke på hvor mange jeg har igjen. Nille, here I come!

    Så lekre kortene dine ble Ida! Kjempestilig med snø på den bladgrenen. Og den nissen til Pion er helt herlig!
    Ha en flotters dag!
    Klem

    PS! Vi må ta en tusje/male-dag snart. Ikke at jeg trenger det da, for det eneste jeg gjør er å male, men litt inspirasjon hadde jo vært greit. Kanskje jeg hadde fått ånden over meg til å bruke alle de ferdige motivene til noe og..?

    SvarSlett
  2. Nydelige og stilige kort fra deg, - som vanlig. Ikke rampete kort slik som de fra denne kanten. Jeg er også ferdig med kortene for november azzå! Leverte de til hjerteboden kl. 01.30 i natt og håper inderlig at jeg leverte før deg!!!! Hahahaha

    SvarSlett
  3. Hei Ida! Så koselige julekort du har laget! Jeg har helt stempelstopp egentlig, ikke malt et motiv på over ett år.. Men du er første som har inspirert meg så mye at jeg må kjøpe ett nytt ett! Magnoliakortet ditt var kjempesøtt!! :)

    Takk for inspirasjonen :) Klem fra Marte

    SvarSlett
  4. Nydelig julekort, Ida! Herlig motiv og valg av papir og pynt.

    SvarSlett
  5. Ååååååå,så lekkre kort du har laget Ida :-)Får nesten litt jule stemning her jeg sitter :-) ...å den Tildan er bare så søt :-) Ha en flott uke :-)

    SvarSlett
  6. Bare 10 igjen....jeg har det dobbelte tror jeg. Har egentlig kommet ut av tellinga, så kanskje jeg får en positiv overraskelse neste gang jeg teller.Det hadde vært noe! Har du forresten fått med deg at Marianne-db og jeg skal ha et lite treff i Rælingen lørdag 12.nov.? Det er bare å gi et hint hvis du og flere har lyst til å komme.

    SvarSlett
  7. Nydelige kort Ida. Hæææærlig Tilda.
    10 stk igjen..... Hmmm... Du er veldig flink da, så det går garantert bra. :-)
    Hvordan dies er det du bruker på ovalene dine?

    SvarSlett
  8. Nydelige kort, Ida, og godt å se at produksjonen er i gang! :) Det skal ikke være lett å få alle kortene ferdig, men jeg har funnet ut at hvis man starter i juli/august, så går det med et nødskrik! Så gjelder det lage noen enkle kort innimellom, det vil si uten malte motiv.... Håper du får en fin kreativ uke videre. Klem Jeanette :)

    SvarSlett
  9. One thing I'd like to discuss is that weightloss routine fast is possible by the correct diet and exercise. An individual's size not just affects appearance, but also the entire quality of life. Self-esteem, depressive disorders, health risks, as well as physical capabilities are impacted in putting on weight. It is possible to make everything right but still gain. Should this happen, a problem may be the reason. While an excessive amount of food and never enough physical exercise are usually at fault, common health conditions and popular prescriptions may greatly increase size. Kudos for your post right here.

    SvarSlett