torsdag 3. november 2011

Trøste pose.

Har dekorert en papirpose med restepapir.
Denne er fylt med trøste godis, og sendt ned på Måsan til Janne.

Tilda er ute med gummistøvler i regnet.

Her er alt jeg er glad i: blonder, blomster, bling, tag, sløyfe, kakeserviett, frimerke, sommerfugl, og osteklut. På toppen, en klype fra Tim Holtz.

Restepapirer fra Maja og pion.

Har hatt Glossy Acsent på støvlene, men det synes ikke særlig på blidet. Nøkkelen har jeg fått av Janne, den er sprayet med Glimmer mist i sølv.

Baksiden av posen.

Er i ferd med å flytte hobbyplassen min fra under trappa, til under skråtaket oppe. Der skal jeg og trønderen dele plass. Han har hjemmekontor innimellom, så der blir det også plass til PC.
Ikke helt i mål, må skru opp flere hyller på veggen. Kanskje får dere se en dag!:)

I dag reiser jeg til Rømskog Spa Hotell. Der er det kvinneforum med Kari Jackeson, og advokat Gunnhild Lærum. Blir en overnatting der, for:
 Det om å gjøre å Spa seg ned i tide, for lørdag kveld er det klassefest...
Jeg har brukt hele dagen på å fjerne rynker, grå hår og kilo.
Så nå ser jeg nesten lik ut som når jeg gikk ut fra ungdomskolen for 25 år siden!;)
Not..

God helg!

15 kommentarer:

  1. Noe så lekkert!!
    Nydelige farger, nydelig pynt, og maaange herlige detaljer:-))

    Ha ei strålende helg!!
    Sylvia.

    SvarSlett
  2. Nyyydelig er denne posen! Nå er den overlevert og innhold er fortært!
    Gleder meg til å se under skråtaket når du blir ferdig. Da må du jo ha "yey-jeg-har-fått-ny-hobbykrok"-treff!
    Kos deg masse i helgen!
    Klemz

    SvarSlett
  3. Denne er helt nydelig!Fineste ever!
    Tusen takk for denne,sjokolade, og blomst!
    Klem,Janne

    SvarSlett
  4. Å, så gjennomført nydelig denne ble, Ida :-) Vakkert pyntet og delikate farger.
    Ønsker deg en fin helg, og kos dfeg på Spa !
    Klem
    T.

    SvarSlett
  5. Denne posen er superkoselig og det er ikke rart at Janne ble glad for den! Hærlig motiv og farger!

    Klem fra meg

    SvarSlett
  6. Så vakker pose, det er en flott hilsen å få. Hvor mange blir vi som får plass å scrappe der oppe....
    Ønsker deg en fin helg. Håper du kjenner igjen alle sammen da, for det gjorde ikke jeg på treff med de fra barneskolen....

    SvarSlett
  7. Kjempe fin pose, nydelig pyntet og flott fargelagt motiv.
    Spennende med ny hobby-plass, morsomt ( og litt slitsomt sikkert ) å ordne i stand.

    Kos deg på spa, men husk at du er flott akkurat som du er! :-)

    God helg!

    SvarSlett
  8. Nydelig trøstepose, vakkert når du pynter med alt du liker :)
    Kos deg på Spa, hotell og klassefest.
    Klem Sissel

    SvarSlett
  9. Dette var utrolig nydelig, Ida!
    Lekkert pyntet, så flotte posteffekter, og alt av blonder og stoff ser herlig ut.

    Ha en deilig helg.
    Klem, Anne.

    SvarSlett
  10. Hei Ida:-)
    Takk for sist!!
    Sååå koselig å få treffe deg på Ski-treffet.
    Håper vi sees i mars også;-))
    En aldeles nydelig gavepose du laget til Janne!! Utrolig lekkert pyntet.
    Håper du koser deg og nyter Spaet og gjenforeningen med gamle klassevenner Ida:-))

    God helg!

    Klemmer, Astrid:-)

    SvarSlett
  11. Så lekker pose du har laget :-) Ikke rart at Janne likte den :-) Den er jo bare så vakker :-)
    Håper du hadde ett flott opphold på spa,og en morsom klassefest :-) Ha en flott sønda :-)
    PS:Gleder meg til å se bilder av den nye hobby plassen ;-)

    SvarSlett
  12. This is GORGEOUS Ida.
    So sweet and romantic.
    Love it.
    Hugs,
    Swantje

    SvarSlett
  13. With havin so much content and articles do you ever run into any problems of plagorism or copyright violation? My website has a lot of completely unique content I've either authored myself or outsourced but it looks like a lot of it is popping it up all over the web without my agreement. Do you know any methods to help stop content from being ripped off? I'd certainly appreciate it.

    SvarSlett