onsdag 16. november 2011

Rest fra forrige!:)

Kanskje er jeg gjerrig, men jeg liker å bruke opp papirene mine. Derfor blir det stadig et restekort!:)
Dette julekortet har de samme papirene som forrige innlegg. Helt greit, for nå er det brukt opp!:)

Bilde fra Sagen design. Blonde, perler, blomster, snøkrystaller og tag.

Har rufset kanter og hatt på Star Dust Stiscles.

Baksiden har de samme panelene, men totalt fravær av pynt!;)

Blir spennende å se da, blir det restekort av neste prosjekt tro?.....

Håper dere er friske å raske. Vi har hatt sykt barn i 9 dager med lungebetennelse, nå er vi igang igjen. Godt!:)
Uka er igrunn full av jobb og 2 møtekvelder. Burde klemt inn en tur på Ikea for å få ferdig den nye hobbykroken.
Ting tar tid, men det blir blogget når det et ferdig!:)

Klem.

8 kommentarer:

  1. Lekkert! Og du er ikke gjerrig, bare fornuftig. I motsetning til meg som har rester nok for kort i et helt år...
    Tvi-tvi for å holde seg frisk! Har ikke tid til å bli syk nå.
    Gleder meg til å se ferdig resultat av hobbykrok altså, se å fort deg a!
    Ha en superduper dag!

    SvarSlett
  2. Gjerrig, nei, vi kan da ikke kaste rester !! Kjempelekkert kort, Ida, nydelig duse farger og lekkert pyntet :-)
    Hold dere friske og ha en fortsatt god uke.
    Klem
    T.

    SvarSlett
  3. Kjempenyydelig, og du er flink som bruker rester! Jeg kaster aldri noe før jeg er hundre prosent sikker på at det ikke er brukanes. :p

    SvarSlett
  4. Kjekt å få brukt opp litt rester da. Det er ikke jeg noe flink til. Og dette resultatet er jo helt herlig.
    Gleder meg til å se bilder av hobbykroken.

    Klem :o)

    SvarSlett
  5. Supert kort som vanlig. Godt å få brukt opp litt rester, det er ikke jeg god på.
    De er så fine de snøkrystallene. Er det MS punch?

    SvarSlett
  6. Lekkert restekort :-) Klart att de lekkre restene må brukes :-) Det er bare du som vet att det er ett restekort ;-) Nydelig pynting og vakkert motiv :-) Ha en flott torsdag :-)

    SvarSlett
  7. Så flink du er, og så fin blogg :)
    Klem

    SvarSlett