mandag 28. november 2011

Nytt julekort. Gjesp...

Nok et julekort.
Er jo fare for at man gjentar seg selv litt i disse tider, blir produsert NESTEN bare julekort her. Men nå er jeg straks i mål!:)


Pion papir og motiv. Magnolia swirl og gjerde, og en gammel bokside.


Hele kortet.
Litt blonde, blomster og et frimerke fra Pion.


Det gjenstår en jobb med nesten alle julekortene. Et fint bilde av de 3 gutta våre (en utfordring i seg selv), og en hilsen. Som kjent blir det gjort i siste liten, og kortene rekker nesten ikke fram til jul!
Samme skjer hver år....

Ha en fin uke!:)

10 kommentarer:

  1. Sååå stilig!!
    Artig med det lille gjærdet!! Flott design:-))

    SvarSlett
  2. Syns ikke dette kortet var noe å gjespe av, Ida, det ble kjempeflott ! Veldig stilig med den flotte blonden du har nederst på siden, og motivet er bare helt skjønt :-) Nydelig !

    SvarSlett
  3. Du er så god på sånne vintage julekort! Gleder meg til å motta mitt!
    Klem,Janne

    SvarSlett
  4. Så mange flotte og forsegjorte julekort du har laget.

    SvarSlett
  5. Så lekkert dette kortet er :-) Her oser det av flotte detaljer :-) Flink du Ida :-) Ha en flott mandags kveld :-)

    SvarSlett
  6. Heeelt nydelig kort, så lekker stil og utrolig flott pynt. :)

    Klem, Anne.

    SvarSlett
  7. Det ble et nydelig julekort Ida! Flott layout! KjempefinT:-)

    Ha en fin adventstid!
    Klem Laila.

    SvarSlett
  8. Nydelig julekort med mange flotte detaljer på.
    Ha en flott kveld.

    SvarSlett
  9. Nydelig kort du har laget. Og fint bilde blir det helt sikkert av tre fine gutter! Og kanskje noen kort rekker frem før jul, de andre blir sikkert like verdsatt etterpå. Jeg har tenkt å sende først til de jeg ikke i det hele tatt rakk å skrive til i fjor. Så sees vi snart, gleder meg.

    SvarSlett