lørdag 26. november 2011

Julekort og advent.

Et enkelt julekort med nydelige papirer fra Melissa Frances!:)

Her ble det jammen plass til all pynten på ett bilde!;)

Åh, må kjøpe flere av disse arkene.

Igår var en litt hektisk dag, som startet på Ikea. Greit nok, ca en time og kjøre. Men, så lå lommeboka mi i bilen til John Ingar på jobb! Ja da ble det en liten omvei...bota er jo stor om du blir stoppet!
Handlen gikk greit, men på vei hjem ringte min bedre halvdel og lurte på om jeg hadde husket å betale piggdekkgebyr...eh, nei det hadde jeg jo ikke!!! Jammen fikk jeg sjans til ennå en bot.
Klemte gassen i bånn og kom meg over Oslo grensa Phu...

Vel hjemme var det veldig koselig å pynte til advent, men huset står jo på hue imens en holder på. Nesten i mål med pynt og vask, måtte de to eldste styles, for musikkskolen hadde konsert!:)
Begge både gruet og gledet seg.

Her er bandet Team Clementin, sammen med musikklæreren. Stolte og fornøyd, etter å ha fremført egenprodusert rockelåt!:)
Vår Trym står med trommestikker i hånda. Gutta er fra 9 til 12 år.

Vel hjemme var det godt å lande i sofaen å tenne lilla adventslys!:)
Ønsker dere alle en fin helg!:)

Klem

4 kommentarer:

  1. Hihi,sjekk den gromme rockekongen da! Godt at det ble en vellykket konsert. Kortet ditt er kjempelekkert, de papirene er så fine. Ikke behov for noe anne pynt egentlig. Her skal det først males, og i morgen skal huset pyntes. Kos det!
    Klem,Janne

    SvarSlett
  2. Her er også adventslysene på plass. Er litt stolt av det, for jeg pleier å komme på det på lørdag kveld, løper ned i butikken, utsolgt for lilla lys... Jeg må vente til mandag. MEN - i år er den klar allerede. Skal henge opp stjerner i vinduene i kveld.
    Sees vi neste lørdag? Klem :o)

    Nydelig kort også, forresten.

    SvarSlett
  3. Tøffe rockere, kan tenke meg de har det gøy og at det var litt uro i magen før "happeningen"!
    Kortet ditt var veldig fint.
    Tenker det er godt å synke ned i sofaen og tenne lydene på det koselige fatet du har laget i stand!

    SvarSlett
  4. I do like the way you have framed this problem and it does give me some fodder for thought. Nonetheless, coming from what precisely I have seen, I only hope as the feed-back pile on that people keep on point and not embark on a tirade regarding the news du jour. Still, thank you for this excellent point and although I do not agree with it in totality, I respect your viewpoint.

    SvarSlett